Op OBS Da Vinci Arnhem werken wij vanuit de Vreedzame School met parels. Parels zijn de hoogtepunten van de school, de groepen, de leerkrachten, de leerlingen en ook onze ouders. Alle mooie en bijzondere momenten zijn het waard om met elkaar te delen. De Parels van onze school zijn onder andere talententijd, de vieringen en de grappige en soms ontroerende uitspraken van onze leerlingen. We verzamelen de leukste gesprekjes en plaatsen deze elke week in onze nieuwsbrief. U kunt ze ook op onze site nog eens teruglezen. Ze zijn te vinden bij kletspraat. Op de pagina vieringen ziet u een overzicht van de gezamenlijke feesten en vieringen op onze school. Bent u nieuwsgierig naar datgene wat wij bij talententijd doen? Neem dan een kijkje bij talententijd.